Nieuws

Backoffice uitbesteden?

dinsdag, 21-8-2018  

Als u een eigen bedrijf heeft dan moet u rekening houden met veel werkzaamheden die u moet verrichten. Eén onderdeel hiervan is het bijhouden van de administratie Wilt u graag de backoffice uitbesteden? diverse voordelen opleveren voor uw bedrijf. In deze blog leggen we u precies uit wat u hierover moet weten en vertellen we u tevens met welke kosten u rekening moet houden zodat u precies weet wat u kunt verwachten.

Wat is payroll?

Payroll houdt in het kort in dat u uw werkgeverschap uit handen geeft aan een payrollonderneming. Deze partij regelen het juridische werkgeverschap en de bijbehorende contractadministratie voor uw medewerkers. De backoffice uitbesteden kan diverse voordelen opleveren. Door te samenwerken met een payroll onderneming hoeft u zich bijvoorbeeld niet meer bezig te houden met administratieve en financiële zaken voor uw werknemers. U kunt zich volledig focussen op andere belangrijke dingen binnen het bedrijf. Dankzij payroll creëert u meer vrijheid, heeft u geen werkgeversrisico’s, profiteert u van maximale flexibiliteit en hoeft u geen personeelsadministratie bij te houden.

Payroll kosten

Uiteraard zit er ook een prijskaartje aan het inschakelen van een payroll onderneming. We kunnen niet exact zeggen wat de payroll kosten zijn voor uw bedrijf, aangezien het bedrag afhankelijk is van diverse componenten. Wij raden u aan om eens een kijkje te nemen op de website van PRO Payroll. Dit bedrijf hanteert altijd een factor maal het brutoloon per werknemer. Via de website vraagt u eenvoudig de tarievenlijst op. Zo heeft u vandaag nog inzichtelijk met welke kosten u rekening moet houden.

Meer informatie over de backoffice uitbesteden?

Wilt u graag meer informatie over de backoffice uitbesteden? Neem dan zeker eens een kijkje op de website van het bedrijf. Heeft u nog vragen? Dan raden we u aan om contact op te nemen met PRO Payroll. De specialisten bij dit bedrijf geven u advies op maat en kunnen al uw vragen beantwoorden.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn


Comments are closed.