Bedrijven en Bedrijfsleven

De klantenservice van 2018: live chat uitbesteden

donderdag, 19-4-2018  

LiveChat Pro - leider in managed live chat service | live chat uitbesteden

Als je een bedrijf of winkel hebt, dan gaan er vaak ook dingen mis. Soms ligt het aan jou en soms aan de klant en soms gaat er tussenin iets verkeerd. Wat er ook aan de hand moge zijn, het is van belang dat de klanten altijd contact kunnen opnemen. Het is dan ook het beste om daar een klantenservice voor op touw te zetten. De traditionele klantenservice is in de regel via de telefoon te bereiken. Klanten kunnen dan tijdens kantooruren bellen en als het niet al te druk is, dan krijgen ze binnen een paar minuten iemand aan de lijn. Vervolgens kunnen ze aan deze persoon vragen stellen, ze kunnen om assistentie vragen en ze kunnen dus doorgeven dat er iets mis is gegaan. Maar vandaag de dag is bellen eigenlijk een beetje ouderwets. Je belt zelf immers bijna nooit meer en als je al belt, dan bel je via een skypecall, een Facebookgesprek of een WhatsAppcall. Je doet in ieder geval niets met je belminuten en dat is maar goed ook, want als je wel met een helpdeks moet bellen, dan ben je je vaak veel van die belminuten kwijt. Het is dan ook veel fijner voor jezelf en voor de klanten als diezelfde klanten gewoon via een live chat contact op kunnen nemen. Maar daarvoor moet je dus eerst wel een volledige live chat opzetten. Sommige bedrijven hebben op hun site meteen een chatvenster waar je op kunt klikken. Je kunt dan meteen een vraag stellen terwijl je over de site surft. Andere bedrijven hebben een speciaal Facebook of Twitter account aangemaakt waar je naar toe kunt gaan en waar je dan gemakkelijk even een berichtje kunt sturen. Punt is dat dit opgezet moet worden. Het kan dan ook een idee zijn om te kiezen voor live chat uitbesteden. Als je de live chat gaat uitbesteden, dan heb je er zelf in ieder geval geen omkijken naar. Het is zeker een idee om het te overwegen, want zonder een degelijke live chat loop je het risico dat je klanten misloopt. Het hebben van een fatsoenlijke klantenservice via live chat is tegenwoordig eerder regel dan uitzondering. Dus als je geen mogelijkheden hebt om de live chat voor eigen rekening te nemen, kies dan voor een goed bedrijf zodat je de live chat kan uitbesteden. Als je de live chat wilt uitbesteden, dan kun je bijvoorbeeld kiezen voor livechatpro.nl.

De verschillende mogelijkheden van live chat uitbesteden

Als je de live chat wilt uitbesteden via livechatpro.nl, dan heb je in ieder geval drie opties.

  1. Live chat uitbesteden
  2. Live chat training afnemen
  3. De techniek alleen uitbesteden

Je kunt er dus voor kiezen om de volledige live chat uit te besteden, maar je kunt ook kiezen om zelf de chat op te zetten en livechatpro.nl te gebruiken om je mensen te trainen. Hoe je de live chat gaat uitbesteden is dus aan jezelf. Maar het is goed om te weten dat je kunt vetouwen op een professioneel bedrijf als livechatpro.nl dat er voor zal zorgen dat alles in orde komt.

Neem contact op met livechatpro.nl

Uiteraard kun je ook via de live chat contact opnemen met livechatpro.nl. Maar je kunt uiteraard ook gewoon even bellen als je dat liever doet. Verder vind je op de site een antwoordformulier dat je kunt invullen als je vragen hebt of als je inderdaad graag gebruik wilt maken van de diensten van livechatpro.nl voor bijvoorbeeld de live chat uitbesteden. Kom dus snel eens langs op livechatpro.nl en ontdek de vele mogelijkheden.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn


Comments are closed.