Helpdesk en Servicedesk

Klantenservice tele2

donderdag, 23-3-2017  

Klantenservice Tele2 - Klantenservice bel 1840

Bij de Klantenservice van tele2, bekend van de telefoon, internet en televisie producten, kun je terecht met alle vragen die je hebt over hun telecomdiensten. Of jij nu klant bij hen bent of er over aan het nadenken bent om dit te worden, zij staan graag voor je klaar. Het belangrijkste kenmerk van deze provider is natuurlijk het feit dat zij heel voordelig zijn. Maar hoe hoog zijn hun tarieven nu daadwerkelijk? Dat is natuurlijk iets dat jij graag wilt weten voordat jij een contract bij hen afsluit. Neem daarvoor gerust contact op met de medewerkers van de Klantenservice bij tele2, zij vertellen jou graag meer over wat zij te bieden hebben en wat de prijzen hiervoor zijn. Ook als je al klant bij hen bent, staan zij uiteraard voor jou klaar voor het beantwoorden van al jouw vragen en voor het oplossen van jouw problemen of klachten. Is er bijvoorbeeld teveel van jouw bankrekening afgeschreven of klopt de factuur die jij van hen ontvangen hebt niet? Neem hier dan zeker contact met hen over op. En wil jij weten of jouw producten nog wel bij jou passen of dat een ander product van hen een betere keus voor jou zou zijn? Met al dat soort vragen kun je uitstekend terecht bij de Klantenservice van tele2.

Contact met Klantenservice tele2

Als jij de Klantenservice bij tele2 wilt bereiken, hoe doe je dat dan? Er zijn verschillende manieren waarop je met hen in contact kunt komen. Zo kun je bijvoorbeeld jouw vraag stellen via twitter of facebook of op het online forum. Dit biedt verschillende voor- en nadelen. Een voordeel is dat het een heel laagdrempelige manier is om hen te bereiken. Tegelijkertijd is het zo dat anderen mee kunnen lezen. Dit betekent dat zij misschien ook wel jouw vraag kunnen beantwoorden, maar voor het delen van persoonlijke gegevens is het dus niet geschikt. Bovendien is het altijd maar afwachten wanneer het webcare team van de Klantenservice bij tele2 tijd heeft om jouw vraag te beantwoorden. Een groot voordeel voor jou is dat je op ieder gewenst moment jouw opmerking, klacht of vragen kunt plaatsen, aangezien de sociale media en het forum altijd te bereiken zijn. Maar de Klantenservice van tele2 zal natuurlijk wel pas reageren op het moment dat het webcare team weer aan het werk is.

Snel met hen bellen

Naast het gebrek aan privacy is een ander minpuntje van de hierboven genoemde contactmogelijkheden het feit dat je altijd moet wachten op reactie. Je krijgt niet direct iemand te spreken en dit kan vervelend zijn. Kies je voor bellen met de Klantenservice van tele2, dan heb je als voordeel dat je een op een aan iemand jouw zaken voor kunt leggen. Dit is privé en bovendien heb je snel reactie. Minpuntje hieraan is dan wel weer dat je gebonden bent aan kantooruren en dat je soms lang in de wacht moet staan. Toch heeft bellen naar de Klantenservice van tele2 voor de meeste mensen de voorkeur. Hoe pak je dit nu aan? Vaak is het immers lastig om het juiste telefoonnummer te vinden. Je belt dan naar de nummerinformatiedienst 1840. Dit gaat als volgt te werk:

  • jij belt met 1840 en krijgt een medewerker aan de lijn
  • je vermeldt welk bedrijf je wilt bellen en met betrekking tot welk product
  • zij verbinden jou door met het juiste telefoonnummer
  • Lees meer..
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn


Comments are closed.