Helpdesk en Servicedesk

Snel contact met de klantenservice van Tele2

zaterdag, 5-5-2018  

Als je een internet-, telefoon-, of televisieabonnement hebt, dan heb je ook een provider of meerdere providers. Je kunt namelijk kiezen voor een alles-in-een pakket, maar je kunt het ook verdelen over verschillende providers. Maar je hebt altijd één of meerdere providers voor internet en dergelijke. Tele2 is een goede keuze, want deze provider zit vaak precies op de juiste plek wat betreft de verhouding tussen de prijs en de kwaliteit. Dat betekent dat je heel goedkoop uit bent en toch heel veel kwaliteit mag verwachten. Een groot bedrijf als Ziggo is bijvoorbeeld vaak aanzienlijk duurder, maar het is maar de vraag wat voor kwaliteit je daar voor terug krijgt. Ziggo is zo groot, dat ook de klantenservice in kwaliteit moet inleveren. Daar word je als klant natuurlijk niet blij van, want de kans is groot dat je op den duur contact moet opnemen met de provider. Vooral in het begin, als de boel aangesloten moet worden, dan is de kans heel klein dat het vanaf de start meteen allemaal goed gaat. Vaak moet er nog een signaal worden doorgegeven of er moet nog een kabel gelegd worden of er moet nog overlegd worden met KPN omdat er verschillende kabels in de grond liggen. Daarnaast kan het ook zo maar zo zijn dat er in jouw woning nog geen glasvezel aanwezig is, terwijl je daar nu juist een aansluiting voor hebt besteld. Los van al die zaken is er het bekende rode lampje dat maar niet groen wil worden. Je sluit alles netjes aan, de lampjes op de modem worden groen, behalve die ene waarmee je een internet verbinding tot stand kunt brengen. Maar ook tijdens de looptijd van je abonnement moet je af en toe met de klantenservice van Tele2 of Ziggo bellen. De modem kan kapot gaan, de hardware voor digitale tv kan er mee ophouden en er van alles met de kabels gebeuren door uitgevoerde werkzaamheden. Daarom is het fijn als je snel en gemakkelijk contact kunt opnemen met diezelfde klantenservice van Tele2. Als je bij Tele2 zit, dan heb je geluk, want deze provider heeft een uitstekende klantenservice. Je hoeft nooit heel lang te wachten voor je iemand aan de lijn hebt en men probeert je ook altijd zo snel mogelijk en goed mogelijk te helpen. Dus naast de prijs/kwaliteit verhouding is het ook zeer prettig dat je te maken hebt met een professionele klantgerichte klantenservice van Tele2. De vraag is dan natuurlijk nog wel even hoe je deze klantenservice van Tele2 het beste kunt bereiken.

Contact met de klantenservice van Tele2 via klantenservice.support

Via bovenstaande site kun je gemakkelijk alle contactinformatie vinden van Tele2. Er zijn namelijk verschillende telefoonnummers waar je mee kunt bellen en sommige van die nummers zijn ook gratis. Als je een mobiel telefoon abonnement hebt afgesloten bij Tele2, dan kun je de klantenservice van Tele2 gratis bereiken via je eigen mobiele telefoon. Daar is dan een speciaal nummer voor en dat nummer kun je vinden op de site van klantenservice.support. Mocht je klant willen worden, dan is er een ander telefoonnummer. Ook is er een speciaal gratis 0800 nummer waarmee je je telefoon direct kunt laten blokkeren in geval diefstal of verlies.

Andere instanties met een klantenservice

Je kunt via de site dus de contactgegevens vinden van de klantenservice van Tele2. Maar dat is uiteraard niet de enige instantie waar je af en toe contact mee op moet nemen. Je kunt bij klantenservice.support ook terecht voor allerlei andere instanties zoals:

  • Nuon
  • Essent
  • Aldi
  • McDonalds

Dus als je een telefoonnummer nodig hebt, surf dan vooral even naar klantenservice.support.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn


Comments are closed.